Sunday, October 2, 2016

Vergelyking Vir 'N Trading Advantage

Vergelyking vir 'n Trading Advantage Instrukteur, CMT In die Uitgebreide leer Track program het ons kyk na die breë markte vir invloed op individuele aandele. Ek is toon 'n metode van die lees van die breë mark indekse wat die behoefte aan veelvuldige kaarte verminder. Ek het besluit om 'n artikel wat ek geskryf het 'n ruk gelede dat hierdie metode beskryf heroorweeg. Diegene van julle wat bygewoon Online Trading Akademie se professionele handelaar Kursus weet dat ons altyd 'n grafiek van die SP 500 of NASDAQ te sien in toevoeging tot ons voorraad grafiek in die klas. Op gemiddelde, sal 50-60% van beweging 'n voorraad se direk verband hou met die beweging en tendens van die breë mark. 30-40% van beweging die voorraad se sal beïnvloed word deur die sektor van die voorraad. Dit laat slegs 10% van invloed van die maatskappy self. Ek is seker jy het opgemerk dat die aandele beweeg met die mark neiging dikwels vinniger en verder as diegene wat probeer om te beweeg teen dit te skuif. Die ander keuse wat ons moet maak, is wat die mark ons ​​moet volg, die SP 500, die NASDAQ, DJIA, of die Russell 2000? Dit kom neer op watter een van dié indekse 'n leidende rol in die huidige tendens. Die meeste handelaars sal ly information overload van probeer om die kaarte van die vier indekse asook hul aandele te kyk. Ek het 'n oplossing vir 'n ogie oor die markte, terwyl die fokus op jou voorraad handel gevind. TradeStation sagteware laat my toe om die vier indekse grafiek in een grafiek. Dit is iets wat ek het op groot skaal in die XLT programme wat gebruik word om die mark tendens en potensiële bevestiging te identifiseer op vraag en aanbod vlakke. Ek gebruik die "Persent Verandering" funksie om al vier indekse te vergelyk en maklik identifiseer die leier in die dominante tendens. Ek hou daarvan om die ETF's gebruik: as verkenners uitgestuur en QQQ, DIA IWM al die indekse verteenwoordig. Jy kan maklik vervang die indekse hulself of selfs die termynkontrakte. Sedert die termynmark is gelys op verskillende ruil, sal jy jou grafiek om die plaaslike tyd in plaas van "Exchange" tyd vir hulle om te trek aan te pas. Jy kan die finale grafiek hieronder sien. Om die grafiek te skep, ek begin met 'n grafiek van die SP 500. As jy regs kliek op die grafiek wat jy kan "Simbool Voeg" kies en voeg dan die volgende ETF om jou grafiek. Jy moet seker maak jy het die "Prompt vir Formaat boks nagegaan wanneer jy die simbool voeg. Jy sal nodig hê om te gaan na die Skaal Tab en verander die Sub-Grafiek 1. Sodra jy die tweede simbool op die kaart, sal jy regs kliek weer en kies "Persent Verandering Chart" en kies "Aktiveer." Jy kan voeg dan een van die bykomende ETF's op 'n slag op dieselfde wyse. Jy kan die styl en kleur van die lyne as jy dit byvoeg verander as jy hou die "Prompt vir Format" boks nagegaan. Sodra al vier gevoeg jou grafiek sal lyk. Ten slotte, moet jy 'n beginpunt vir die vergelyking te kies. Op intraday kaarte, ek gebruik die oop. Ek regs kliek op die grafiek aan die lyn wat die begin van die dag verteenwoordig. Onder die spyskaart "Persent Verandering Chart", ek kies "Bereken uit Dit Bar." Dit sal begin die prys vergelykings op nul uit die oop van die dag. As ek met 'n daaglikse skedule of wil 'n langer skuif te vergelyk, sal ek die term begin van 'n groot bo-of onderkant en sien wanneer die tendens is verswakking van die voorste indeks van rigting verander. Vir meer inligting oor hoe ons hierdie hulpmiddel kan gebruik, kom saam met my in die Uitgebreide leer Track van Online Trading Akademie of selfs woon die Gevorderde Tegniese Analise kursus. Die vaardighede wat jy sal optel in hierdie klasse kan aansienlik verbeter jou handel.


No comments:

Post a Comment