Monday, October 17, 2016

Eve Online - Begin Review

EVE Online - Begin Review Theres iets te sê vir Evas buitengewoon langsaam benadering tot die aanlyn rollenspel genre, maar 'n sterk aanbeveling isnt dit. deur Greg Kasavin op 13 Junie 2003 Ons ander meen huidige alternatiewe menings oor speletjies van unieke perspektiewe. Klik hier om ons Voorgestelde Review lees! Soos baie ander groot skaal multiplayer online rol-speletjies te speel, EVE Online: Die Tweede Genesis het 'n baie ambisieuse bedoelings. Dit bied jou die kans om 'n unieke persona in sy groot wetenskap-fiksie heelal te skep en dan soek na krag, rykdom, bondgenote, roem, of bekendheid as jy al hoe meer vaardig as 'n sterre skip se kaptein, 'n bounty hunter, 'n mynwerker van seldsame minerale geword , 'n interstellêre handelaar, of 'n beampte in 'n invloedryke korporasie, onder andere. EVE funksies sommige van die beste grafiese tot dusver in 'n aanlyn RPG, en dit is die mooiste buitenste ruimte spel in jare. Die wedstryd bied ook 'n paar interessante variasies op die konvensies van die genre, veral in hoe dit glad nie gefokus op jou karakter om te voortdurend dinge dood te maak ten einde te vlak op. Ongelukkig het baie van ambisies Eva se bly onvervulde weke na vrystelling van die spel se. Die gebrek aan duidelike aansporings, risiko's, en belonings laat die wêreld van EVE oënskynlike leë. Die spel kan sy oomblikke het, aangesien soos baie online games, kan dit vermaaklik wees as jy toevallig 'n goeie groep mense om te speel en gesels met te vind. Maar op hierdie punt, EVE is slegs geskik vir baie geduldig wetenskap-fiksie fans met baie tyd te spaar. Vir 'n beter of slegter, die skep van 'n karakter is een van die mees genotvolle dinge wat jy kan doen in Eva. Jy aanvanklik kies uit 'n verskeidenheid van verskillende rasse en groepe, en jy dan pas 'n ten volle 3D karakter portret vir jouself, die definisie van alles van velkleur en klere om die presiese vorm van jou karakter se gesig. Die beelde en kunswerke hier is besonder goed, wat daarop dui dat die wêreld van die EVE het 'n duidelike styl en oorspronklike flair om dit te. Ongelukkig blyk dit uit die geval nie. Jy besef gou dat die karakter-skepping proses - buite die feit dat dit kan jy jou begin vaardighede te bepaal - is regtig net window dressing. Daardie eerste ongelooflik gedetailleerde close-up van jou karakter krimp tot 'n veel kleiner, statiese beeld wat verskyn slegs op jou karakter te trek. Wat is erger is dat dit vir jou oë slegs - ander spelers kry net 'n nog kleiner, posgeld-stempel-grootte beeld van jou karakter te sien. Jou "karakter" in die spel is regtig net ookal skip jy toevallig te loods op die oomblik. Jy kan jou skip voorkoms in 'n mate te pas deur die bewapen met verskillende wapens, maar uiteindelik dit nie veel saak nie, want jy selde kry 'n vinnige blik op ander speler gevlieg ruimtetuig in elk geval. Een van die aantreklik eienskappe van groot skaal multiplayer speletjies is in staat om 'n unieke karakter wat merkbaar verskil van al die ander lyk, maar EVE foregoes teleurstellend daardie geleentheid. EVE versuim ook om jou te vroeg te betrek. Daar is 'n teks-gebaseerde handleiding wat skop af wanneer jy die eerste keer speel te begin, maar die bladsye van vae teks dikwels nie voldoende verduidelik ingewikkelde koppelvlak van die spel se. Jy sal net moet 'n gevoel vir dit, wat waarskynlik 'n hele dag se moeite werd om te speel of meer sal kry. Uiteindelik, wanneer jy 'n greep te kry, die koppelvlak word baie handig. Die verskillende grijze vensters met dinge soos chat gesprek met ander spelers, 'n inventaris van die vrag jou skip, jou navigasie "boekmerke," en nog baie meer kan oop - en toemaak, tot die minimum beperk, en verklein as wat nodig is, en hulle kan selfs saamgevoeg vir u gerief . Jy kan ook maklik soek 'n bewilderingly groot kaart van die sterrestelsel vir verskeie sonnestelsels of selfs individuele planete en stasies, teken 'n waypoint na die gewenste bestemming, druk op die auto pilot knoppie, en wees op jou vrolik manier. Dus, as 'n speler vir jou vertel oor 'n asteroïdegordel halfpad oor die sterrestelsel wat is gevul met 'n seldsame minerale, dit is nie moeilik om 'n kursus en hoof plot daar. Mynbou is eintlik een van die mees algemene aktiwiteite in Eva. Die beskeie grootte speler gemeenskap (tot op datum, kan ongeveer 3000 tot 5000 mense gevind speel op enkele bediener die spel se op enige gegewe tyd), erken dat die spel se koppelvlak is ingewikkelde, en dat die spel gee nuwe spelers bietjie rigting, is oor die algemeen vriendelik en vinnig om advies aan te bied wanneer dit gevra word, "So, wat is ek veronderstel om te doen?" Maak nie saak watter deel van die sterrestelsel jy in, die antwoord is dieselfde: "My." Mynbou is die enigste lewensvatbare manier om geld te maak vroeg in Eva, en dit is regtig een van die enigste lewensvatbare maniere om geld te maak in die spel nie. Jy myn deur buiging op 'n asteroïde-gordel, manoeuvres baie naby aan 'n asteroïde, fokus dit, Reguliere op jou mynbou laser, en wag vir baie minute as jou vrag te hou geleidelik vul met erts. Moenie bekommerd wees oor die bestuur in 'n asteroïde, as jy nie kan skade in botsings in EVE volhou, en jy sal gewoonlik net clip dwarsdeur ander voorwerpe, insluitend dinge soos ruimtestasies en planete. So mynbou is eenvoudig vervelig. Uiteindelik, kan jy verdere ontwikkeling van jou mynbou vaardighede en kry beter mynbou lasers, die verbetering van jou doeltreffendheid ietwat - maar jy sal waarskynlik 'n groter skip met 'n groter vrag hou teen daardie tyd, so die gevolge van die nuwe toerusting en vaardighede sal waarskynlik ontken word. Nadat jy het vol erts, vlieg jy dit terug na 'n ruimte stasie vir herprosessering (net 'n spyskaart knoppie wat jy kliek), verkoop die minerale, en kop op terug na die asteroïdegordel vir 'n ander te gaan. In jou soeke na 'n beter minerale, sal jy uiteindelik begin mynbou in gevaarlike gebiede bewoon deur ruimte Pirates of ander vyandige rekenaar-beheerde skepe. Dit ten minste voeg 'n paar spanning of risiko om 'n andersins heeltemal eentonige aktiwiteit. Die stryd in EVE is nie baie taktiese - die sterker skip wen gewoonlik, en die enigste ware strategie is om jou vyand in die effektiewe omvang van jou wapens te hou. Sommige wapens is goed in die put energie skild, terwyl ander effektief kan punch deur wapens, sodat uiteindelik daar 'n sekere sin in 'n poging om 'n goed gebalanseerde arsenaal toegerus op jou handwerk het. Verder, met genoeg geld en die nodige vaardighede, kan jy jou skip toe te rus met verskeie toestelle wat sy spoed, wapens, koers van die vuur, en so aan te verbeter. Tog het die geveg self is net 'n slugfest, waar jy net sal kyk as jou vyand te tref punte vinniger of stadiger as joune uitgeput. Ten minste die geveg lyk en klink goed. Die enigste ware, duidelike doel in EVE is om geld te maak. Geld koop jy 'n beter skepe, beter toerusting, en selfs nuwe vaardighede. Anders as dit, jou karakter het 'n faksie staan ​​met verskeie nie-speler groepe in die spel, soos die ruimte polisie, sodat jy kan jou oë te hou op die nommers om te sien of hierdie groepe gaan jou aanval op sig of nie. Tog, anders as die bedrag van die geld in jou karakter se beursie, die enigste ware sinvolle maatstaf van sy of haar algehele krag is letterlik die hoeveelheid tyd wat dit is wat verloop het sedert jy begin speel Eva. Jy mag slegs een van jou karakter se vaardighede op te lei in 'n tyd, en opleiding gebeur outomaties, of jy is aangemeld en speel EVE of nie. Opleiding is net 'n kwessie van die ure, minute en sekondes oorblywende tot jou huidige sessie outomaties voltooi. So, byvoorbeeld, opleiding van 'n vaardigheid op vlak twee kan 'n paar uur te neem. Opleiding 'n vaardigheid op vlak vyf kan agt dae neem. Jou karakter begin met verskeie vaardighede, afhangende van die keuses wat jy maak wanneer hy of sy skep. Sommige van die vaardighede in die spel, soos mynbou, is noodsaaklik. Ander is waardeloos of naastenby so. Jy sal waarskynlik eindig met 'n nuwe karakter te skep as jy die toue genoeg om uit te vind dat die keuses wat jy gemaak toe die eerste wat karakter skep was net verkeerde raaiskote leer. Die opleiding stelsel self is ongewoon, om die minste te sê. Daar is 'n paar goeie bedoelings daaragter. Byvoorbeeld, hierdie stelsel teoreties vlakke die speelveld effens, die voorkoming van spelers bereid is om die spel te speel vir ure en ure op die einde van die verlaat van spelers met meer veeleisende skedules in die stof laat woon. Tog is dit nie werklik die geval in die praktyk, aangesien jy nie geld te maak in EVE wanneer jy nie ingeteken is, en geld is ten minste net so belangrik soos vaardigheidsvlakke jou karakter. Daar is 'n interessante stukkie strategie in die vooraand vaardigheid stelsel, sover jy jouself sal vind die beplanning van jou skedule om jou vaardigheid vlakke - jy kan 'n vaardigheid op te lei om 'n lae vlak voor jy vertrek vir die skool of werk, 'n mid-vlak vaardigheid net voor jy gaan slaap in die nag, en 'n hoër vlak een net voor jy gaan weg vir die naweek. Kortom, 'n kragtige karakter so gou as moontlik te hê, jy wil net om seker te maak dat jy altyd die opleiding van 'n vaardigheid. Tog al hierdie goeie eienskappe verander nie die feit dat Eva die soort spel wat die meeste spelers innemende sou vind het nie. Die probleem is daar is geen werklike spel wat betrokke is by die vaardigheid stelsel, en in die praktyk, wat maak die meeste aktiwiteite in EVE lyk eerder nutteloos. In ander rol speel speletjies, wanneer jy tediously een monster is dood nadat 'n ander, tediously maak een leer jerkin na die ander, of wat het jy, oor die algemeen die daad van om dit te doen is beloon deur 'n geleidelike toename in jou vermoë om daardie tipe voer van Wet. In Eva, is die vaardigheid stelsel en die werklike spel heeltemal geïsoleerd van mekaar. Jy kan afgaan op soek na ruimte Pirates op te blaas, maar blaas hulle op opbrengste net 'n bietjie geld en miskien 'n ordentlike item elke nou en dan - die beloning van sien jou optrede direk beïnvloed vermoëns van jou karakter ontbreek. So waarskynlik die enkele belangrikste eienskap van 'n rollenspel is heeltemal afwesig is van Eva. Reis in EVE kan ook baie geduld wees. Jy kan krom van die een punt van belang is vir 'n ander, maar jy laat warp net aan die buitewyke van waar jy probeer om te kry, sodat jy dan stadig, stadig vlieg naby genoeg aan jou bestemming, of dit nou 'n ruimte stasie, 'n asteroïdegordel, of 'n Jumpgate na 'n ander stelsel. Die spel het 'n lekker-kyk spesiale effek vir wanneer jou skip gaan in warp spoed, as die hele skerm begin sidder en alles zoomt deur ten relatiwistiese snelhede, maar jy sal redelik vinnig moeg van hierdie effek te groei, want jy sal sien dit 'n vreeslike lot. In die geval wat jy nodig het om te reis na 'n ver plek in Eva, soos om saam met ander lede van jou korporasie (Eva se weergawe van gildes ander aanlyn RPG "), sal jy jou waypoint te stel, druk die auto pilot, en waarskynlik laat jou rekenaar met terwyl jy doen ander dinge. Reis is 'n outomatiese en kan 'n baie lang tyd in beslag neem. Die spel het 'n paar interessante eienskappe wat nie ten volle nog is aangevul, soos sy-speler gedryf ekonomie. Jy kan stuur 'n kopie bestel as jy op soek is na 'n spesifieke item op 'n bepaalde prys, en iemand wat op soek na wat goed verkoop kan dit verkoop aan jou. Iemand anders kan teoreties koerier dit aan jou, of jy kan dit af te haal. Soms is die speler gedrewe mark blyk te breek, al is, en fabrieke vir die maak van items het 'n beperkte aantal openinge en is voortdurend in gebruik deur harde kern spelers die spel se. En die koppelvlak vir markstelsel die spel is so stadig dat eenvoudige dinge soos die aankoop van 'n klomp van ammunisie vir gewere se jou skip is onnodig tydrowend. Die enigste ware, duidelike doel in EVE is om geld te maak. EVE het ook 'n bounty hunter stelsel: Indien 'n speler in die spel wat jy verkleinerende, kan jy 'n oorvloed op sy of haar kop. Hoe hoër die oorvloed, hoe meer is dit wenslik sal wees vir iemand om die speler neem vir jou. Dood in EVE is redelik interessant, ook. Jy kan jou skip te verseker sodat jy vergoed word as dit opgeblaas. Jy outomaties verwyder wanneer dit gebeur, so jy hoef nie noodwendig sterf - maar jou lifepod vernietig mag word, in welke geval jy "gekloon" en Respawn op 'n ruimte stasie met 'n basiese skip. As jy gekloon is, staan ​​jy 'n kans om van die verlies vaardigheidsvlakke, sodat jy kan letterlik verloor weke van opleiding tyd as gevolg van 'n ongelukkige ontmoeting. Die aankoop van 'n hoër vlak klone kan die kanse van hierdie versag. Maar weereens, EVE is veel minder gefokus op 'n geveg en gevaarlike ontmoetings as ander aanlyn RPG. Trouens, in teenstelling met die meeste speletjies van hierdie tipe, die dood is nie 'n onvermydelikheid in Eva, wat sal lyk soos 'n verfrissende verandering van tempo vir die meeste aanlyn RPG veterane. Soos reeds genoem, EVE lyk geweldig en klink goed. Ruimte volgens EVE is gevul met kolk, veelkleurige gasse, reuse planetoïden, en ongewone lyk ruimtetuig. Ruimte dryf is gepas groot en gevoer met flitsende bakens, en jy kan pretty much altyd sien 'n soort van sterre skyn helder in die verte. Die wapen effekte, veral ontploffings en missiele, lyk regtig goed sowel. Die spel se klank is minimaal, maar goed gedoen, en Eva het 'n lang klankbaan van gepaste omgewing, nuwe era musiek. Tog al hierdie goeie eienskappe verander nie die feit dat Eva die soort spel wat die meeste spelers innemende sou vind het nie. EVE bied min in die pad van onmiddellike bevrediging, en vordering in die spel is stadig en dikwels onopmerklik. As jy daarin slaag om aan te sluit 'n speler korporasie - die spel ten minste maak dit maklik om een ​​op soek na nuwe lede vind - dinge kan beter wees, en jy en jou korporatiewe kollegas kan nuwe maniere om geld te maak en te vermaak self vind. Dit sou egter 'n toegewyde speler met 'n baie vrye tyd in beslag neem om hierdie punt te kry. Op die ou end, daar is iets te sê vir Eva se buitengewoon langsaam benadering tot hierdie genre, maar 'n sterk aanbeveling is dit nie. Editor's note 06/13/03. Die voorafgaande oorsig vervang die vooraand resensie wat oorspronklik gepos op Game Spot, wat ons voldoende inligting vir ons gebruikers geag. Ons is verbind tot die verskaffing van ons gebruikers met deeglik omvattende resensies van alle speletjies.


No comments:

Post a Comment