Saturday, October 22, 2016

Die Ontwikkeling Van Jou Strategie

Die ontwikkeling van jou strategie Vind jou pad na sukses © iStockphoto maybefalse "Hoe gaan jy om te wen in die tydperk wat voorlê?" Dit is die belangrikste vraag agter die ontwikkeling van strategie. Om te wen teen enigiets die moeite werd, jy 'n wedstrydplan nodig het. Professionele sport spanne weet, en hierdie idee van toepassing op jou organisasie, jou departement, jou span en selfs om jouself as 'n individu. Om suksesvol te wees beteken om te weet hoe om jou talent en hulpbronne te gebruik om die beste voordeel, en dit is baie moeilik om te "wen" as jy nie hierdie game plan in plek te hê. Hierdie artikel stel jou bekend aan 'n gesonde verstand, sistematiese benadering tot strategie-ontwikkeling. Benaderings tot Strategie In 'n vir-winsgewende maatskappy, waarvoor kompetisie en winsgewendheid is belangrik, sal jou doelwitte verskil van dié van 'n nie-winsgewende of staatsdepartement. Net so sal doelwitte vir 'n departement of span 'n ander omvang van doelwitte vir jou organisasie as 'n geheel. Byvoorbeeld, en afhangende van die omvang en omstandighede, wil jy dalk om strategieë te ontwikkel om: Verhoog winsgewendheid. Kry jy meer markaandeel. Verhoog goedkeuring klassifikasies, of die bevordering van die kliënt tevredenheid. Voltooi 'n projek onder begroting. Om jou strategie te bepaal, moet jy ten volle verstaan ​​die interne en eksterne omgewingsfaktore wat jou raak. Met dit verstaan, kan jy jou duidelike voordele te identifiseer en te gebruik hierdie om suksesvol te wees. Van daar is, kan jy ingeligte keuses te maak en effektief te implementeer jou strategie. So, strategie skepping volg op 'n drie-fase proses: Ontleding van die konteks waarin jy werk. Die identifisering van strategiese opsies. Evaluering en keuse van die beste opsies. Ons sal kyk na hierdie proses, en hersien 'n paar nuttige gereedskap wat kan help om jou strategie te ontwikkel. Fase 1: die ontleding van jou konteks en omgewing In hierdie eerste fase, jy verseker dat jy jouself en jou omgewing ten volle te verstaan. Doen die volgende: Analiseer Lys van die organisasies Eerstens, ondersoek jou hulpbronne, laste, vermoëns, sterk punte en swakhede. 'N SWOT-analise is 'n groot hulpmiddel vir die ontdekking van wat jy goed doen en waar jy moet swakhede, op voorwaarde dat jy dit gebruik streng. Dit is baie makliker om jou doelwitte te bereik wanneer jou strategie gebruik jou sterkpunte sonder bloot jou swakhede. Kyk ook na jou kernvaardighede. Hierdie hoogtepunt van jou unieke sterkpunte, en jou help om te dink oor hoe jy jouself afgesien kan van jou mededingers. Analiseer jou omgewing Nou moet jy jou huidige bedryfsomgewing te ondersoek om te voorspel waar dinge beweeg. Is daar opwindende geleenthede wat jy moet volg? Wat die toekoms scenario is waarskynlik in jou bedryf, en hoe sal hierdie impak van die werk wat jy doen? PLAAG Ontleding. Porter se diamant. en Porter se Vyf Kragte is groot beginpunte vir die ontleding van jou omgewing. Hulle wys waar jy 'n sterk posisie binne die groter omgewing, en waar jy probleme kan hê. As jy voor te berei om jou strategie te skep, maak seker dat jy werk in 'n manier wat in lyn met die veranderinge in jou bedryfstelsel omgewing, eerder as om te werk teen hulle. Hierdie eksterne faktore dikwels buite jou beheer, so as jy 'n strategie wat 'n verandering in een van hierdie elemente vereis na te streef, kan jy 'n lang, uitmergelende, nuttelose stryd voor jou hê. A sleep matriks kan jou help met jou interne en eksterne ontleding. Hierdie raamwerk kombineer alles wat jy geleer het in jou SWOT-analise (sleep is SWOT in reverse), en dan pas dit aan die ontwikkeling van 'n strategie wat óf maksimeer sterkpunte en geleenthede, of verminder swakhede en bedreigings. Analiseer jou kliënte en belanghebbendes Jou strategie bepaal hoe jy sal wen, en wen is tipies omring deur hoe goed jy jou kliënte. - Winsgewende maatskappye moet hul kliënte en aandeelhouers gelukkig te hou. Regerings, nonprofits en projek spanne het almal ander belanghebbendes om sowel bevredig. Strategie skepping moet hierdie behoeftes te oorweeg. Identifiseer jou kliënte en belanghebbendes. Wat doen jou kliënte wil hê? En wie is die sleutelrolspelers in jou sukses? A Belanghebbendes Analise sal jou help om in hierdie behoeftes en voorkeure te ontbloot. Kyk ook na jou mark in detail. Beantwoord belangrike vrae soos "Hoe is ons mark gesegmenteer?", "Wat subpopulasies kan ons bereik koste-effektief?" en "Wat is ons optimale bemarkingsresep nie?" Analiseer jou mededingers In 'n tradisionele winsgewende maatskappy, moet jy verstaan ​​hoe jou produkte te vergelyk met mededingers se produkte, en wat jou mededingers se vaardighede is. Hoe maklik of moeilik, is dit om jou mark te betree? Watter alternatiewe hoef kliënte? Ons artikel oor USP Ontleding help jou maniere waarop jy effektief kan meeding identifiseer. Jy sal ook vind baie nuttige gereedskap wat kan help om die deelnemers in ons artikel oor Competitive Intelligence verstaan. Nie-winste, departementele spanne en projekte mededingers ook. Ander projekte en spanne binne die departement te kompeteer vir geld en ander hulpbronne. Daarom moet jy bewys dat jy waarde kan toevoeg. ontmoet doelwitte, en bydra tot organisatoriese sukses. Fase 2: Die identifisering van strategiese opsies In Fase 1, 'n begrip van hoe jou organisasie of span pas binne die konteks van die interne en eksterne omgewings ontwikkel jou. Nou is dit tyd om te dink oor die verskillende dinge wat jy kan doen om 'n duidelike voordeel te skep, en voldoen aan jou doelwitte te bereik. Hier is 'n paar basiese aktiwiteite wat kan help om hierdie besluit te neem. Hou 'n dinkskrum Options Gebruik kreatiwiteit gereedskap soos Dinkskrum. Reverse dinkskrum en Starbursting om projekte wat jy kan hardloop om mededingende voordeel te ontwikkel verken. Gids vir jou 'n dinkskrum met verwysing na missiestelling die organisasie se nie, maar, afhangende van jou rol in die organisasie, kyk hoe ver jy moet beperk word deur hierdie. Ondersoek Geleenthede en Bedreigings Jou SWOT-analise geïdentifiseer sommige van die belangrikste geleenthede en bedreigings wat jy in die gesig staar. Die gebruik van hierdie as 'n beginpunt, 'n dinkskrum bykomende maniere om jou geleenthede te maksimeer, jou dreigemente te verminder, of miskien selfs draai jou dreigemente in geleenthede. probleme op te los A Probleemoplossingsbenadering kan ook help op hierdie stadium. As jou probleem is dat jy nie die bereiking van jou doelwitte te bereik, vra jouself af hoe jy kan verseker dat jy dit doen. (As almal in jou bedryf vind dit moeilik om te gaan met 'n spesifieke probleem, dan kan jy 'n mededingende voordeel deur die hantering van die rekenaar kan kry.) Byvoorbeeld, as jy wil om jou kliënt tevredenheid graderings in 'n bedryf wat geteister word deur swak verhoudings kliënt te verhoog, jou begin posisie is "lae tevredenheid." Hou 'n dinkskrum waarom dit die geval is, en die skep van strategiese opsies wat tevredenheid verhoog. Gereedskap soos wortel oorsaak analise. die 5 hoekoms. en Appreciative Inquiry kan jy 'n paar interessante nuwe perspektiewe op hierdie probleme gee. Fase 3: Evaluering en kies Strategiese Opsies Die finale stap is om strategiese opsies in detail te evalueer en kies die een wat jy wil na te streef.


No comments:

Post a Comment